Hotarari de consiliu

  • Hotărârea nr. 67/25.05.2017 privind rectificarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli pe anul 2017.

  • Hotărârea nr. 66/16.05.2017 privind aprobarea organizării turneului BRD BUCHAREST OPEN 2017, în perioada 14-23 iulie.

  • Hotărârea nr. 65/16.05.2017 privind aprobarea Ghidului Solicitantului privind regimul finanțărilor nerambursabile, alocate de la bugetul local al Sectorului 5 al Municipiului București pentru activități nonprofit de interes local desfășurate de Centrul Cultural și de Tineret ”Ștefan Iordache” al Sectorului 5.

  • Hotărârea nr. 64/16.05.2017 privind aprobarea evenimentului cultural Festivalul Internațional de Statui (FISV).

  • Hotărârea nr. 63/16.05.2017 privind aprobarea organizării, de către Primăria Sectorului 5, a manifestării socio-culturale ”Țara Poveștilor”, dedicat Zilei Internaționale a Copilului, în data de 31 mai 2017.

  • Hotărârea nr. 62/16.05.2017 privind aciziționarea imobilului teren în suprafață de 1.395 mp, situat în Calea Rahovei nr. 313, Sector 5, București. Hotărârea este însoțită de Anexă, Raportul de specialitate comun al Direcției Generale de Administrație Publică Locală și al Direcției Generale Economică și de Investiții înregistrat sub nr. 22088/12.05.2017 și H.C.G.M.B. nr.118/29.03.2017.

  • Hotărârea nr. 61/16.05.2017 privind aprobarea transmiterii din administrarea Consiliului Local Sector 5 în administrarea DGASPC Sector 5 pentru înființarea de servicii de asistență socială a spațiilor în suprafață de 82,58 mp, 125,15 mp și 462,63 mp situate în blocul nr. 19 din Calea Ferentari nr. 72, Sector 5.

  • Hotărârea nr. 60/16.05.2017 privind desfășurarea activităților de voluntariat în cadrul Centrului Unic de Voluntariat Comunitar Sector 5 organizat de Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 5.

  • Hotărârea nr. 59/16.05.2017 privind aprobarea majorării burselor de studiu și burselor de merit din cadrul proiectului ”Școala – O Prioritate” pentru beneficiarii de măsură de protecție specială aflați în structurile rezidențiale din subordinea Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 5.

  • Hotărârea nr. 58/16.05.2017 privind aprobarea regulamentului de organizare și funcționare al Compartimentului Monitorizare Asistenți Personali aflat în structura Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Sector 5 Cod serviciu social 8810/ID-IV

  • Hotărârea nr. 57/16.05.2017 privind aprobarea regulamentelor – cadru de organizare și funcționare ale serviciilor sociale aflate în structura DGASPC Sector 5.

  • Hotărârea nr. 56/03.05.2017 privind modificarea și completarea indicatorilor tehnico-economici ai proiectului ” Supravegherea video pentru siguranța cetățenilor Sectorului 5 -SYS5”.

  • Hotărârea nr. 55/03.05.2017 privind acordarea sprijinului financiar pentru unități de cult din Sectorul 5 (Parohia Sf. Elefterie Vechi ), în anul 2017.

  • Hotărârea nr. 54/03.05.2017 privind aprobarea încheierii unui Acord de Parteneriat între Primăria Sector 5 și Liceul Teoretic Dimitrie Bolintineanu pentru susținerea proiectului Istorie, tradiție și cultură intr-un mediu sănătos și sustenabil , în perioada 02-09 iulie 2017.

  • Hotărârea nr. 53/03.05.2017 privind stabilirea numărului și cuantumului burselor acordate elevilor din învățământ preuniversitar de stat din Sectorul 5, în semestrul al-II-lea al anului școlar 2016-2017.

  • Hotărârea nr. 52/03.05.2017 privind aprobarea încheierii unui Acord de Parteneriat între Asociația Salvați Copiii și Școala Ion C. Brătianu, în vederea implementării unor activități de prevenire a abandonului școlar.

  • Hotărârea nr. 51/03.05.2017 privind prelungirea perioadei de dare în folosință gratuită a unui spațiu situat în incinta Grădiniței nr. 185 către Asociația de Părinți Garofița. Hotărârea a fost adoptată cu 23 de voturi pentru.

  • Hotărârea nr. 50/03.05.2017 privind darea în folosință gratuită a unui spațiu situat în incinta Școlii Gimnaziale nr. 144  către Asociația Lumea Copiilor Veseli.

  • Hotărârea nr. 49/03.05.2017 privind darea în folosință gratuită a unui spațiu situat în incinta Grădiniței nr. 35 către Asociația de Părinți Grădinița nr. 35.

  • Hotărârea nr. 48/03.05.2017 privind solicitarea împuternicirii exprese a Consiliului General al Municipiului București în vederea înființării, de către Consiliul Local Sector 5 București, a unei societăți comerciale pe acțiuni având ca obiect de activitate lucrări de infrastructură.

  • Hotărârea nr. 47/03.05.2017 privind solicitarea împuternicirii exprese a Consiliu-lui General al Municipiului București în vederea înființării, de către Consiliul Local Sector 5 a unei societăți comerciale pe acțiuni având ca obiect de activitate servicii de salubrizare.

  • Hotărârea nr. 46/03.05.2017 privind alegerea doamnei Săndulescu Nina, președinte de ședință al Consiliului Local al Sectorului 5 pe o perioadă de cel mult 3 luni.

  • Hotărârea nr. 45/10.04.2017 privind completarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 5.

  • Hotărârea nr. 44/10.04.2017 privind modificarea Actului Constitutiv al S.C. ECONOMAT SECTOR 5 SRL.

  • Hotărârea nr. 43/10.04.2017 privind validarea mandatului de consilier al domnului Dragoș Geamănă.

  • Hotărârea nr. 42/10.04.2017 privind solicitarea împuternicirii de către Consiliul General al Municipiului București a Consiliului Local Sector 5, în vederea modificării destinației terenurilor și a surselor de finanțare a proiectelor prevăzute de H.G. nr.1481/2008 și  H.G. nr.291/2011.

  • Hotărârea nr. 41/10.04.2017 privind utilizarea excedentului bugetar aferent anului 2017 pentru finanțarea cheltuielilor Secțiunii de dezvoltare.

  • Hotărârea nr. 40/10.04.2017 privind aprobarea Bugetului de Venituri și Cheltuieli al Sectorului 5, pe anul 2017.

  • Hotărârea nr. 39/30.03.2017 privind aprobarea desfășurării turneului Mini EURO 2020.

  • Hotărârea nr. 38/30.03.2017 privind aprobarea componenței  Comisiei Tehnice de Urbanism și Amenajare Teritoriu (C.T.U.A.T.) Sector 5.

  • Hotărârea nr. 37/30.03.2017 privind solicitarea schimbării destinației spațiului din Calea Ferentari, nr.72, bl.20, parter , Sector 5, București.

  • Hotărârea nr. 36/30.03.2017 privind completarea art. 5 din Anexa 1 a HCL S5 nr. 89/30.09.2016 privind aprobarea Regulamentului pentru emiterea și vizarea anuală a Autorizației privind desfășurarea activităților prevăzute în grupele CAEN 561-Restaurante și 563-Baruri și alte activități de servire a băuturilor pe raza sectorului 5 al Municipiului București.

  • Hotărârea nr. 35/03.03.2017 privind aprobarea Regulamentului pentru emiterea și prelungirea Autorizației de funcționarea a piețelor, târgurilor și a altor locuri special amenajate de pe raza sectorului 5 al Municipiului București, precum și a persoanelor fizice și juridice care își desfășoară activitatea în cadrul acestora.

  • Hotărârea nr. 34/30.03.2017 privind completarea art.5 din Anexa 1 la HCL S5 nr. 88/30.09.2016 privind  aprobarea Regulamentului pentru emiterea și prelungirea Acordului de funcționare pentru comercializarea produselor și prestarea serviciilor de piață pe raza sectorului 5 al Municipiului București.

  • Hotărârea nr. 33/30.03.2017 privind aprobarea Strategiei pentru "Regenerare Urbană Ferentari" -"RUF".

  • Anexa 1 Hotărârea nr. 33/30.03.2017

  • Hotărârea nr. 32/30.03.2017 privind solicitarea împuternicirii Consiliului Local Sector 5 București de către Consiliul General al Municipiului București privind majorarea cu 500% a impozitului pe clădiri și pentru teren, pentru clădirile și terenurile neîngrijite, situate în intravilanul Sectorului 5.

  • Hotărârea nr. 31/30.03.2017 privind constituirea unei comisii de negociere pentru achiziționarea terenului situat în București, str. Dumbrava Nouă nr.14 (fostă str. Moș Ajun), sector 5.

  • Hotărârea nr. 30/30.03.2017 privind solicitarea împuternicirii Consiliului Local Sector 5 București de către Consiliul General al Municipiului București privind achiziționarea terenului situat în București, str. Dumbrava Nouă nr.14 (fostă str. Moș Ajun), sector 5.

  • Hotărârea nr. 29/14.03.2017 privind aprobarea contului anual de execuție al bugetului Sectorului 5 pe anul 2016.

  • Hotărârea nr. 28/14.03.2017 și Anexa nr. 1, privind aprobarea Regulamentului de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al Primarului Sectorului 5.

  • Hotărârea nr. 27/14.03.2017 privind modificarea sediului social al S.C. Amenajare Edilitară și Salubrizare S.A.

  • Hotărârea nr. 26/14.03.2017 privind aprobarea participării  Sectorului 5 al Municipiului București la sesiunea de proiecte din cadrul CP4/2017, cu proiectul  " S.I.C.A.M 5 – Standarde și Instrumente ale Calității în Activitatea de Management în Sectorul 5"

  • Hotărârea nr. 25/14.03.2017 privind solicitarea împuternicirii exprese a Consiliului General al Municipiului București în vederea înființării, de către Sectorul 5 al Municipiului București, a unei societăți comerciale specializate de pază.

  • Hotărârea nr. 24/14.03.2017 privind solicitarea schimbării destinației dispensarului pentru adulți și copii din strada Prelungirea Ferentari, nr.90-92, Sector 5.

  • Hotărârea nr. 23/14.03.2017 privind solicitarea schimbării destinației imobilului din Strada Bacău nr.1, Corpul B, Școala Gimnazială Petrache Poenaru.

  • Hotărârea nr. 22/14.03.2017 privind aprobarea modalității de realizare a dreptului la transport al persoanelor cu handicap locomotor domiciliate pe raza Sectorului 5 al Municipiului București.

  • Hotărârea nr. 21/28.02.2017 privind aprobarea  tipului de suport alimentar acordat în cadrul Programului pilot de acordare a unui suport alimentar pentru preșcolarii și elevii din 50 de unități de învățământ preuniversitar de stat.

  • Hotărârea nr. 20/28.02.2017  privind exercitarea calității de ordonator de credite de către Școala Gimnazială nr.144.

  • Hotărârea nr. 19/28.02.2017 privind modificarea H.C.L.S.5 nr.09/31.01.2017 privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de stat și particulare cu personalitate juridică din sectorul 5, al Municipiului București pentru anul școlar 2017-2018.

  • Hotărârea nr. 18/28.02.2017 privind modificarea H.C.L.S.5 nr.11/25.03.2016 privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de stat și particulare cu personalitate juridică din sectorul 5, al Municipiului București pentru anul școlar 2016-2017.

  • Hotărârea nr. 17/28.02.2017 și Anexă privind numirea consilierilor locali din cadrul Consiliului Local al Sectorului 5 în calitate de membri în comisiile pentru evaluarea și asigurarea calității educației din unitățile de învățământ preuniversitar de stat și particular din sectorul 5, începând cu anul școlar 2016-2017.

  • Hotărârea nr. 16/28.02.2017 și Anexă privind modificarea H.C.L.S.5  nr. 50/25.08.2016, privind numirea consilierilor locali din cadrul Consiliului Local al Sectorului 5 în calitate de membri în consiliile de administrație ale unităților de învățământ preuniversitar de stat și particular din sectorul 5, începând cu anul școlar 2016-2017.

  • Hotărârea nr. 15/28.02.2017 și Anexă privind stabilirea tipurilor de servicii acordate la domiciliul persoanelor vârstnice, prin intermediul Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului, a costului acestor servicii, precum și a cuantumului contribuției persoanelor vârstnice, beneficiare de servicii de îngrijire la domiciliu.

  • Hotărârea nr. 14/28.02.2017  privind aprobarea modificării Statului de funcții, Organigramei și Regulamentului de Organizare și Funcționare a D.G.A.S.P.C Sector 5 .

  • Anexa 1 Hotărârea nr. 14/28.02.2017

  • Anexa 2 Hotărârea nr. 14/28.02.2017

  • Anexa 3 Hotărârea nr. 14/28.02.2017

  • Hotărârea nr. 13/28.02.2017 și Anexa nr. 1 privind înființarea funcției de administrator public la nivelul Sectorului 5 și aprobarea criteriilor, procedurilor și  atribuțiilor specifice postului de administrator public al Sectorului 5.

  • Anexa 2 Hotărârea nr. 13/28.02.2017

  • Anexa 3 Hotărârea nr. 13/28.02.2017

  • Hotărârea nr. 12/28.02.2017 privind încetarea de drept a mandatului de consilier al doamnei Vasilescu Andreea

  • Hotărârea nr. 11/14.02.2017 privind propunerea de modificarea a destinației terenurilor și a surselor de finanțare a proiectelor prevăzute de HG nr. 1481/2008 și HG nr. 291/2011.

  • Hotărârea nr. 10/31.01.2017 privind modificarea componenței comisii care să negocieze condițiile închirierii unor spații cu destinația de sediu, situate pe raza Sectorului  5 al Municipiului București, constituită prin H.C.L. Sector 5 nr.92/30.09.2016.

  • Hotărârea nr. 9/31.01.2017 privind aprobarea rețelei școlare a unităților de învățământ preuniversitar de stat și particulare cu personalitate juridică din sectorul 5 al Municipiului București , pentru anul școlar 2017-2018.

  • Hotărârea nr. 8/31.01.2017 privind modificarea componenței Comisiei pentru Protecția Copilului Sector 5.

  • Hotărârea nr. 7/31.01.2017 privind aprobarea încheierii unui Act Adițional la Convenția de Colaborare între Consiliul Local Sector 5, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului  Sector 5 și Ansamblul Social Creștin-Măgurele privind furnizarea de servicii sociale persoanelor vârstnice rezidente pe raza sectorului 5.

  • Hotărârea nr. 6/31.01.2017 privind aprobarea încheierii unui Act Adițional la Convenția de Colaborare între Consiliul Local Sector 5, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului  Sector 5 și Fundația Crucea Alb-Galbenă  privind furnizarea de servicii de asistență  socio-medicală persoanelor vârstnice.

  • Hotărârea nr. 5/31.01.2017 privind aprobarea încheierii unui Act Adițional la Convenția de Colaborare între Consiliul Local Sector 5, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului  Sector 5 și Fundația Umanitară Agape privind furnizarea de servicii sociale persoanelor vârstnice.

  • Hotărârea nr. 4/31.01.2017 privind aprobarea Regulamentelor de Organizare și Funcționare a structurilor de tip rezidențial pentru copii/tineri, centrelor de zi, creșelor și serviciilor furnizate în comunitate aflate în structura Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului  Sector 5.

  • Anexa 1 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 2 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 3 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 4 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 5 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 6 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 7 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 8 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 9 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 10 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 11 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 12 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 13 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 14 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 15 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 16 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 17 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 18 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 19 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 20 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Anexa 21 Hotărârea nr. 4/31.01.2017

  • Hotărârea nr. 3/31.01.2017 privind alegerea d-lui Șuhan Valeriu Nicolae președinte de ședință al Consiliului Local Sector 5 pe o perioadă de cel mult 3 luni.

  • Hotărârea nr. 2/09.01.2017 și Anexa 2 privind modificarea Organigramei și a Statului de funcții ale aparatului de specialitate al PRIMARIEI SECTORULUI 5

  • Anexa 1 Hotărârea nr. 2/09.01.2017

  • Hotărârea nr. 1/09.01.2017 privind îndreptarea erorilor materiale a Anexei 2 a Hotărârii Consiliului Local Sector 5 nr.142/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 153/30.12.2016

  • Hotărârea nr. 152/30.12.2016

  • Hotărârea nr. 151/30.12.2016

  • Hotărârea nr. 150/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 150/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 149/21.12.2016

  • Anexa Hotărârea nr. 149/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 149/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 148/21.12.2016

  • Anexa Hotărârea nr. 148/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 148/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 147/21.12.2016

  • Anexa Hotărârea nr. 147/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 147/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 146/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 146/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 145/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 145/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 144/21.12.2016

  • Anexa Hotărârea nr. 144/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 144/21.12.2016

  • Hotărârea nr. 143/21.12.2016

  • Anexa Hotărârea nr. 143/21.12.2016

  • Raport de specialitate Hotărârea nr. 143/21.12.2016